7 POWODÓW DLACZEGO WARTO UCZESTNICZYĆ W KAMPANIACH STREETCOM

Streetcom logo

Dlaczego warto uczestniczyć w kampaniach Streetcom?

Streetcom to agencja marketingowa, prowadząca kampanie dla różnych produktów. To także olbrzymia społeczność konsumentów, którzy testują zarówno produkty jak i usługi.

„Zadaniem Streetcom jest łączenie osób, które chcą zapoznać się z produktami i rozmawiać o nich oraz firm, które pragną korzystać z najbardziej wiarygodnej i wpływowej formy promocji, jaką jest rekomendacja znajomych”.

Dlaczego warto uczestniczyć w kampaniach Streetcom:

  1. masz szansę na poznanie wielu różnych produktów i usług;
  2. jako Ambasador danej kampanii, czyli Ekspert Streetcom, masz przywilej bezpłatnego wypróbowania pełnowartościowych produktów oraz podzielenia się próbkami ze znajomymi;
  3. jako pierwszy poznajesz nowości rynkowe a także masz realny wpływ na doskonalenia produktów;
  4. kampanie są ściśle dopasowywane, więc jest duża szansa, że będziesz testować to co jest zgodne z Twoimi zainteresowaniami oraz sprawi CI radośćprzyjemność;
  5. poznajesz produkty, których być może sama byś nie kupiła choćby ze względu na cenę czy też dostępność produktu;
  6. podczas trwania kampanii bardzo często organizowane są konkursy – masz szansę na wygranie fantastycznych nagród;
  7. własna satysfakcja – bezcenne 😉

Jakich produktów dotyczą kampanie Streetcom?:

  • artykułów spożywczych;
  • produktów dla dzieci;
  • urody i zdrowia;
  • środków czystości;
  • sprzętu elektronicznego i AGD;
  • serwisów internetowych oraz mediów;
  • finansów, bankowości i usług;
  • inne.

Jak to działa? Jak zostać Ekspertem Streetcom?

  1. Na początek trzeba zarejestrować się na stronie Streetcom oraz wypełnić kilka ankiet o sobie.
  2. Wypełnić, wydrukować i wysłać pocztą oświadczenie o danych wrażliwych – zwiększa to szasnę na udział w kampaniach np. dotyczących alkoholu.
  3. Wypełniać ankiety, które co jakiś czas będą się pojawiały oraz wykonywać zadania (przykładowo: umieszczenie informacji o zbliżającej się kampanii na Facebooku).
  4. Jeśli będziesz odpowiednim kandydatem do udziału w danej kampanii, dostaniesz e-maila z prośbą o potwierdzenie Twojego adresu – nie jest to równoznaczne z zakwalifikowaniem się do kampanii.
  5. O zakwalifikowaniu się do danej kampanii dostaniesz informację w osobnym e-mailu.
  6. Otrzymasz paczkę z pełnowartościowymi produktami oraz z próbkami i ulotkami do rozdania znajomym.
  7. Twoje zadanie będzie polegało na rozdawaniu ulotek i produktów rodzinie i znajomym oraz zbieraniu ich opinii na temat testowanego produktu.
  8. Z każdej rozmowy z rodziną czy znajomymi należy wypełnić raport w swojej Strefie Eksperta – pisz prawdę – to, co o produkcie powiedziały Ci osoby testujące. Im więcej zaraportowanych rozmów, tym lepiej!
  9. Po kilku tygodniach należy wypełnić raport końcowy czyli raport podsumowujący całą kampanię.
  10. To wszystko! Teraz możesz czekać na kolejne ankiety i kolejne kampanie! 🙂

Jako Ekspert Streetcom mogłam uczestniczyć w następujących kampaniach:

  • Pelavo
  • Eurobank;
  • Tyskie niepasteryzowane – chmielone na zimno;
  • Somersby;
  • Colour Catcher;
  • Sage Symfonia;
  • BelVita;
  • sosy egzotyczne Łowicz;
  • Duck Power;
  • Morning Fresh;
  • Skyn;
  • Chivas Regal;
  • Le Petit Marseillais;
  • Bepanthen.

Streetcom

Ekspertem Streetcom może zostać każda osoba, dlatego jeśli lubicie testować produkty, jesteście otwarci na nowości a wyrażanie własnej opinii przychodzi wam z łatwością to serdecznie was zapraszam do zarejestrowania się na stronie Streetcom.

Przez cały rok organizują bardzo dużo kampanii więc szansa na testowanie produktów jest bardzo duża! Wystarczy się zarejestrować KLIK, wypełnić ankiety i czekać na pierwsze produkty do przetestowania ? Powodzenia!!!

Moim zdaniem warto!!!
Jeśli macie jakieś pytania, służę pomocą.

Buziaki,
Marta

  • Szymek W.

    Zalogowałem się 🙂 ciekawe czy uda mi się dostać coś do testowania!

  • Trzymam kciuki! Pamiętaj o przesłaniu oświadczenia o danych wrażliwych!

  • Zapisałem się, dzięki za podpowiedź 🙂